Wednesday, July 23, 2008

Hør på John Arne...

Dette hadde jeg egentlig aldri trodd jeg skulle skrive noen gang, men John Arne Riise har vært ute og kommentert saken rundt sin bror og deres mors reaksjon på skaden.
Hvis John Arne er sitert rett, noe jeg må regne med, så er det meget kloke ord han kommer med her: http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/23/541606.html

Det holder nå, la gutten komme på bena igjen og pass på at han får god og riktig oppfølging under opptreningen. Og så må vi se frem mot John Arnes debut i Italiensk Serie A. Ser han nå er på plass i Roma. Blir vel litt andre forhold i Italia enn i England kanskje.
Ikke det at jeg følger så veldig mye med på fotball som ikke angår min egen favorittklubb, men jeg føler da i alle fall såpass med at jeg får med meg noe.

Lykke til i Roma John Arne!

No comments: