Wednesday, May 3, 2023

Grevlingen tester... Pepsi Max Mango (så slipper du)

Dette er en ganske ny drikk som har dukket opp i handelen overalt der de selger Pepsi Max. Jeg er usikker på om den har kommet i halvannen-liters flasker enda, men den er i alle fall tilgjengelig som halvliter. I Sverige er den også å få på boks som 0,33 liter, men det har jeg ikke sett her i Norge enda.

Som all annen Pepsi Max er denne også sukkerfri (derav Max navnet).


Jeg hadde forventet noe som hadde litt smak av mango, men i stedet fikk jeg en drikk som smakte nesten bare mango. Jeg kunne ikke smake at dette var Pepsi Max, det kunne like gjerne vært nesten hva som helst annet da mango-smaken var totalt dominerende. For mitt vedkommende må det bli en tommel ned, da jeg ikke er alt for glad i mango men jeg har bekjente som sverger til denne og liker den bedre enn vanlig Pepsi Max. Selv drikker jeg nok heller vanlig Pepsi Max hvis jeg må velge. Men Pepsi skal få ros for at de har lansert denne som sukkerfri variant.

No comments: